Podsumowanie lipca

źródło
Cześć! Dwa miesiące wakacji minęły mi już tak niesamowicie szybko, że aż boję się, co stanie się z kolejnymi dwoma! Jeśli chodzi o lipiec to był to najbardziej poplątany miesiąc jaki kiedykolwiek miałam. Przez dosłownie cały czas biegałam, bo bardzo dużo rzeczy działo się praktycznie w tym samym czasie i szczerze mówiąc, wolałabym, żeby cały lipiec był bardziej spokojnie.

  • liczba zrecenzowanych książek: 8
  • liczba obserwatorów bloga: 904
  • liczba lubiących fanpage: 4 105
  • liczba subskrybujących na YouTube: 6 577
  • liczba wyświetleń od początku bloga: 1 165 200
  • liczba komentarzy od początku bloga: 9 050

Tak jak mówiłam: lipiec był szalonym miesiącem. Na początku były wyniki z matur, które poszły mi naprawdę dobrze, bo z rozszerzeń, na których bardzo polegałam, czyli na polskim i angielskim miałam 100% i 96%, przez co bez problemu dostałam się na studia. Od października rozpoczynam studiowanie filologii angielskiej. W tym miesiącu miałam również niesamowitą możliwość, by prowadzić panele o blogu i YouTubie na Moondrive Campie. To była naprawdę genialna przygoda, która wiele mnie nauczyła i jestem bardzo wdzięczna za to, że byłam w stanie robić coś, co kocham i do tego uczyć innych o prowadzeniu własnej działalności w internecie. Przeżycie jedyne w swoim rodzaju i na pewno nigdy tego nie zapomnę. 2 lipca prowadziłam panele na pierwszym turnusie, a 25 lipca na drugim, co chyba na zawsze zapisze mi się w pamięci. ♥ Później spędziłam trzy dni u Jane razem z Jul, co również bardzo dobrze będę wspominać i w sierpniu prawdopodobnie zobaczycie też efekty tego wyjazdu. 27 lipca były moje urodziny, które też spędziłam najlepiej jak mogłam, a na kanale w tym miesiącu mogliście obejrzeć recenzję "Przeklętej" Igi Wiśniewskiej oraz tradycyjnie pod koniec miesiąca lipcowy stosik. Jak widać w lipcu działo się naprawdę wiele niesamowitych rzeczy i mimo tego, że był tak całkowicie zabiegany to na pewno będę go miło wspominać. ♥

10 komentarze:

  1. Naprawdę pokaźne wyniki :)
    Gratuluję takiego wyniku z matur, poszły ci świetnie :)
    Oraz spóźnione wszystkiego najlepszego! :D
    kurcze, chciałam jechać na moondrive camp, ale jakoś tak nie wyszło :P
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnych wyników matur i dostania się na studia :)

    http://depozyt-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tak zdanej matury! Mnie czeka to w tym roku szkolnym i już się zaczynam bać...
    Udanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tak dobrych wyników na maturach, oby mnie takie spotkały jak już będę je pisać. Moondrive camp - w tym roku musiałam obejść się ze smakiem, ale może za rok?
    Pozdrawiam cieplutko <3
    http://myszkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście dużo się u Ciebie działo. :) Gratuluję świetnych wyników z matury i dostania się na studia! Możliwość poprowadzenia panelu to musi być naprawdę niesamowita sprawa, cieszę się, że udało Ci się uczestniczyć w czymś takim. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, gratuluję wyników matury ;) I oczywiście życzę powodzenia na studiach!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, gratuluję wyników matury ;) I oczywiście życzę powodzenia na studiach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję sukcesów! Jesteś świetną i pozytywną osobą i do tego jak zdolną!
    Zazdroszczę i pozdrawiam cieplutko ♥
    helloimbooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Zarówno ciekawego miesiąca jak, osiągnięć jak i wyników z matury! No i oczywiście dostania się na wymarzone studia! :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive