Podsumowanie listopada

źródło
Cześć! Listopad dobiegł już końca, a to oznacza, że pora na grudzień i Święta! Ja w tym roku naprawdę bardzo wcześnie czuję świąteczny klimat i po prostu nie mogę się już doczekać! Ale jeszcze zanim będę w pełni myśleć o nadchodzącym magicznym czasie, to pora podsumować listopad.

  • liczba zrecenzowanych książek: 6
  • liczba obserwatorów bloga: 914
  • liczba lubiących fanpage: 4 300
  • liczba subskrybujących na YouTube: 7 420
  • liczba wyświetleń od początku bloga: 1 217 000
  • liczba komentarzy od początku bloga: 9 196

Listopad był naprawdę ciekawym miesiącem. Mimo tego, że zaczęło się sporo rzeczy na studiach i nie miałam bardzo dużo czasu na bloga to jednak jestem zadowolona z całokształtu. Na początku miesiąca podzieliłam się z Wami vlogiem z Targów Książki w Krakowie, a niedługo później na kanale mogliście zobaczyć moje wykonanie Tea Book Tag. Następnie opowiadałam Wam trochę na temat dwóch tomów serii U4, które niesamowicie dobrze mi się czytało i oczywiście na koniec miesiąca pojawił się listopadowy book haul. A jak Wy spędziliście listopad? ♥

4 komentarze:

  1. Gratuluję wyników. Oby grudzień był jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech grudzień przyniesie jeszcze więcej wrażeń.
    Pozdrawiam i zapraszam polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy był ten Twój listopad. U mnie bez szału, ale za to z nadzieją patrzę na grudzień. Głównie ze względu na zaspy śniegu, bo tworzą niepowtarzalny klimat oczekiwania, co sprzyja tworzeniu, czy nie? ;)
    Radek Optymista

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo szybko w tym roku czuję Święta! :D
    Ciekawy miesiąc, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

 

Blog Archive